marți, 24 august 2010

După ce a plecat din PDL, Potor se dă independent

După ce a demisionat din PDL Alba acum o săptămână, senatorul Călin Potor pare
că nu s-a înţeles cu social-democraţii pentru trecerea sa în barca lui Ponta şi se dă independent de moment, lansând diversiuni la adresa fostului partid. „Nu mă grăbesc pentru că nu am motive. Mi-a fost greu să mă rup de PDL, să merg în altă parte va fi uşor. Cred că voi rămâne o vreme parlamentar independent“, a spus fostul lider al democrat-liberalilor.
Pe de altă parte, după ce s-a plâns că nu se mai regăseşte doctrinar în PDL, Potor a lansat ieri o mică diversiune susţinând pentru ziare.com că a fost contactat recent de foşti colegi de partid care se gândesc serios să îi urmeze gestul. „Am fost contactat pentru prima oară, începând de ieri după-amiază, de colegi din PDL care se gândesc să facă ce am făcut şi eu, să îmi urmeze gestul. Mi-au cerut să ne întâlnim la Bucureşti să povestim. Nu ştiu dacă astăzi sau mâine, dar probabil zilele următoare“, a declarat Potor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu