marți, 24 august 2010

Avocatul care spune că a fost lovit de Băsescu: Mi-a dat o directă cu pumnul deschis

Dan Chitic susţine, la Realitatea TV, că şeful statului i-a aplicat o lovitură iscusită, cu pumnul deschis. Chitic spune că este gata să se supună oricând testului cu detectorul de minciuni şi că incidentul ar fi fost văzut şi de cel puţin doi angajaţi ai RA-APPS, care au ales, însă, să tacă.

“Aveam o idee, ştiam că este acolo (Traian Băsescu la Cireşica, la Neptun, n.red.), dar nu mă aşteptam să ne nimerim în acelaşi moment. Ne-am întâlnit, dumnealui şi-a poftit soţia în maşină, a ocolit maşina, prin spate, a dat să intre şi eu, de undeva de la 10-11 dincolo de perimetrul desenat de corpurile celor 2-3-4 sepepişti am avut proasta idee să intru-n dialog cu el. I-am spus: “Să-ţi fie ruşine.” La per tu. De fiecare dată când domnul preşedinte este interpelat de un cetăţean, domnul preşedinte l-a luat la per tu. Am rămas la loc. Orice pas al meu ar fi fost oprit de domnii din SPP. A ridicat capul şi mi-a spus: “De ce să-mi fie ruşine, dobitocule?”. “Să-ţi fie ruşine pentru ce am făcut cu ţara asta.”. Eu sunt gata să mă supun oricărui test, cu detectorul de minciuni, cu serul adevărului. Nu am căutat acest gen de publicitate şi până în momentul în care Administraţia Prezidenţială nu a ieşit cu acel comunicat, nu am dorit să ies cu declaraţii. Mi-a spus: “Eşti un dobitoc că nu m-ai votat a doua oară. A închis portiera cu o privire pe care nu o pot uita. S-a apropiat de mine. Nu mi-a mai spus de mine. Când a fost la o lungime de mână de mine a picat o lovitură iscusită, în limbaj de mahala, s-ar numi de “neve””, a declarat Dan Chitic, la Realitatea TV.

Chitic şi-a continuat descrierea incidentului: “A fost în limbaj pugilistic o lovitură directă, nu cu pumnul strâns, ci direct, cu palma deschisă. Exact în acelaşi moment, cele două gărzi de corp şi-au făcut treaba, una băgându-mi mâna în beregata, celălalt, prinzându-mă de mână. Preşedintele a plecat, iar eu i-am spus: “De ce dai băi, eşti plătit din banii publici”. Trebuie să recunosc că adrenalina nu a putut să mă lase rece, am avut un dialog cu sepepiştii. Au fost martori, a fost soţia mea şi alţi doi martori, care mi-au spus că ei pentru nimeni nu au văzut nimic. Unii dintre ei, da, probabil că da (sunt angajaţi ai RA-APPS). Doamna Băsescu era în Dacie, cu foarte puţin efort ar fi văzut”.

Chitic a declarat că nu este activ politic, dar ceva simpatii are: „Acum un an şi jumătate am depus o cerere de aderare la PNL, sectorul 3. Nu am fost la şedinţe şi nu am plătit cotizaţie. Şedinţele sunt joi seara, iar eu joi seara am alt program.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu