miercuri, 14 iulie 2010

O americancă şomeră vrea să ofere 1.000 de dolari celui care o va angaja

O fostă analistă financiară din Dallas, rămasă fără loc de muncă de 15 luni, a recurs la o metodă într-adevăr disperată pentru a-şi găsi de lucru. Ea oferă o recompensă de o mie de dolari celui care va binevoi s-o angajeze. Deocamdată, oferta nu a avut succes.

De când Mary Funakura a fost concediată, nu a dat decât un interviu de angajare deşi a trimis cv-uri. Fără succes însă. Motivul este simplu: Mary are 51 de ani şi, potrivit studiilor, şomerii americani din categoria sa de vârstă rămân, în medie, aproape patru ani fără serviciu.

"M-am gândit că poate ar fi o uşurare să trăiesc pe stradă, doar eu cu câinele meu, ca să nu-mi mai fac griji, înţelegeţi? Cât mai pot tăia din cheltuieli? Nici aşa nu trăiesc în lux", a spus femeia.

Mary va pierde, în curând, şi ajutorul de şomaj, aşa că a luat o decizie inedită: a postat peste tot anunţuri prin care promite o mie de dolari celui care o va angaja sau îi va găsi de lucru.

Ideea este că dacă primesc o ofertă de serviciu - şi am în vedere scenariul cel mai rău - le voi da primii bani pe care-i voi câştiga. Ar fi, efectiv, mai bine decât s-o mai duc aşa încă un an. Ca să aibă senzaţia că e totuşi utilă, Mary s-a oferit să muncească şi pe gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu